Kalite Politikamız

 

  • Şirket Politikamız; temiz, konforlu ve ferah bir ortam oluşturmak.
  • Zamanın değişen ve gelişen koşullarında, iş ortaklarımızın beklentilerini kaliteli ve ekonomik şekilde karşılamak.
  • Hedefimiz; Çalışanlarımızı, planlı ve programlı EĞİTİM ve DENETİMLE, kalite standartlarımıza ulaşmalarını sağlayarak MEMNUNİYETİ en üst seviyeye çıkarmaktır.

Kalite Süreçlerimiz

 

  • Görev öncesi ve Oryantasyon eğitimleri,
  • Görev başı eğitimleri,
  • Takım çalışması eğitimleri,
  • Performans değerlendirmeleri,
  • Denetleme, takip ve kontrol sistem yazılımının (Aten Süreç Yönetim Sistemi) gerçek zamanlı olarak uygulanması,
  • Ceza ve Ödül sisteminin Şirket Disiplin Yönetmeliğine ve Performans Değerlendirme Kurallarına bağlı olarak uygulanması.

Kalite Taahhütlerimiz

  • Tüm hizmetler, insan ve çevre sağlığına uygun olarak yapılır.
  • Şirketimiz 4857 sayılı “İş” ve 6331 sayılı “İş Sağlığı ve Güvenliği” yasalarına göre hizmet verir.
  • Şirketimizin, Gelir İdaresi Başkanlığı ve SGK Başkanlığına herhangi bir vergi borcu bulunmamaktadır.
  • Hizmetimiz, müşteri talebine uygun olarak 7/24 saat esasına göre kesintisiz devam eder.
  • Müşterilerin şikayet ve talepleri aynı gün içinde cevaplandırılıp, çözüme ulaştırılır.
  • Projelerimizde, ASYS (Aten Süreç Yönetim Sistemi) ile zamanında bilgilendirme sağlanır,
  • Personelin işe geliş-gidişlerini parmak izi yöntemi “Personel Takip Kontrol Sistemi” ile takip edilmesi sağlanır.
  • Proje Yetkilileri ve Temizlik personellerine, Profesyonel Eğitimciler tarafından planlı eğitimler verilir.
  • Personel güvenilirliği, sabıka kaydı ve arşiv araştırmalarıyla sağlanmaktadır.