Şirket Politikamız; temiz, konforlu ve ferah bir ortam oluşturmak.
Zamanın değişen ve gelişen koşullarında, iş ortaklarımızın beklentilerini kaliteli ve ekonomik şekilde karşılamak.
Hedefimiz; Çalışanlarımızı, planlı ve programlı EĞİTİM ve DENETİMLE, kalite standartlarımıza ulaşmalarını sağlayarak MEMNUNİYETİ en üst seviyeye çıkarmaktır.
Kalite Süreçlerimiz
Görev öncesi ve Oryantasyon eğitimleri,
Görev başı eğitimleri,
Takım çalışması eğitimleri,
Performans değerlendirmeleri,
Denetleme, takip ve kontrol sistem yazılımının (Aten Süreç Yönetim Sistemi) gerçek zamanlı olarak uygulanması,
Ceza ve Ödül sisteminin Şirket Disiplin Yönetmeliğine ve Performans Değerlendirme Kurallarına bağlı olarak uygulanması.
Kalite Taahhütlerimiz
Tüm hizmetler, insan ve çevre sağlığına uygun olarak yapılır.
Şirketimiz 4857 sayılı “İş” ve 6331 sayılı “İş Sağlığı ve Güvenliği” yasalarına göre hizmet verir.
Şirketimizin, Gelir İdaresi Başkanlığı ve SGK Başkanlığına herhangi bir vergi borcu bulunmamaktadır.
Hizmetimiz, müşteri talebine uygun olarak 7/24 saat esasına göre kesintisiz devam eder.
Müşterilerin şikayet ve talepleri aynı gün içinde cevaplandırılıp, çözüme ulaştırılır.
Projelerimizde, ASYS (Aten Süreç Yönetim Sistemi) ile zamanında bilgilendirme sağlanır,
Personelin işe geliş-gidişlerini parmak izi yöntemi “Personel Takip Kontrol Sistemi” ile takip edilmesi sağlanır.
Proje Yetkilileri ve Temizlik personellerine, Profesyonel Eğitimciler tarafından planlı eğitimler verilir.
Personel güvenilirliği, sabıka kaydı ve arşiv araştırmalarıyla sağlanmaktadır.
Kalite Politikamız
Kalite Süreçlerimiz
Kalite Taahhütlerimiz